Často kladené otázky

Jak probíhá rezervace?

Rezervace probíhají online přes vloženou aplikaci, banner či textový odkaz, který máte umístěný na svých webových stránkách. Přes tuto aplikaci se klient dostane na naše stránky, kde jednoduše rezervaci provede. Jelikož k nám přišel z Vašich stránek (platnost cookies je 30 dní), rezervaci se automaticky přidělí Váš identifikační kód. Od této chvíle přebírá klienta naše klientské centrum. Klientské centrum je s klientem v kontaktu a řeší s ním veškeré záležitosti týkající se rezervace a jeho pobytu. Vy můžete průběh rezervace sledovat po přihlášení do autorizovaného prostředí a pokud klient rezervaci potvrdí, fakturujete si u nás provizi.

V případě jakýchkoliv nejasností, nebo potřebujete-li poradit, neváhejte a kontaktujte nás.

Kontaktní osoba pro webové partnery je

Andrea Kolajová
email: kolajova@chata.cz
tel.: +420 518 307 724